SI-metodhandledarutbildning Högskolan i Halmstad

Halmstad 6-7 december 2018

“Jättetrevlig kurs! Man har känt sig väldigt välkommen och omhändertagen av er som arrangerat kursen, vilket är ovanligt. Stort tack!" - deltagare, mars 2017

Det Europeiska Centret för SI-PASS erbjuder metodhandledarutbildning i Halmstad, Sverige. I metodhandledarutbildningen fokuserar vi på vad SI-PASS är, hur det fungerar och hur man på sitt lärosäte implementerar SI-PASS, dvs:

• göra upp en budget,
  • välja lämpliga kurser att stödjas av SI-PASS
  • rollen som metodhandledare, lärare, administratör och SI-ledare
  • rekrytera och utbilda SI-ledare
  • följa upp och utvärdera programmet

De som fullföljer metodhandledarutbildningen får kursintyg och manualer för metodhandledare och SI-ledare. Metodhandledarutbildningar som ges av det Internationella Centret för SI-PASS och av övriga nationella center är de enda som är godkända för SI-programmet.

Avgift

Utbildningen äger rum under två dagar och avgiften är SEK 6500 för universitet och högskolor och SEK 4500 för gymnasie- och grundskolor. I avgiften ingår förmiddagsfika, lunch och eftermiddagsfika.

Observera att hotellövernattning inte är inkluderat i priset.

Lokal

Högskolan i Halmstad, Halmstad. Lokal meddelas senare

Boende

Hotellövernattning är inte inkluderat i avgiften.

Datum och tider för utbildningen

• Torsdagen den 6 december kl 9:30-17:00
  • Fredagen den 7 december kl 9:00-16:00

Betalningsinformation

Fyll i en anmälan per person och skicka in. Betalning sker sedan enligt nedan.

1. Ni får en faktura från Lunds universitet med ett fakturanummer
  2. Betalning kan sedan ske antingen via faktura eller med kreditkort (refererande till fakturanumret). Vid kortbetalning använd denna länk (välj SI-metodhandledarutbildning Halmstad i väljlistan) https://luccp.adm.lu.se/
  3. Observera att ni måste fylla i organisationsnummer i anmälningsformuläret

Antalet platser är begränsade och utbildningen brukar bli fullbokad snabbt. Fyll därför i anmälan snarast möjligt.

Anmälan stängd

Citat från deltagare:

• “Väldigt nöjd med kursen. Ni är toppen! Tusen tack"
  • “Jag gillar att utbildningen är intensiv istället för utspridd över flera kvällar då man bättre kan se hur de olika koncepten och delarna hänger ihop. Även om jag var trött på kvällen sista dan... Tack för en bra kurs!”
  • “Otroligt trevligt. Att starta på söndag genialt”
  • “Utmärkta och engagerade kursledare. Mycket trevliga deltagare!”